Friday, February 27, 2009

ONA DOĞRU yazan Françeska (Francesca N O'Keefe)
O'na doğru bir yol var O senin sevdiğin adam değil. O seni hakeden seni karşılıklı seven biri. Sabırsızlık etmemelisin. Son nefesin de bile Ona Aşık olsan yine 1-0 öndesin....Bunların, bu hayatına gelenlerin ve gidenlerin hepsi hikaye. Bazıları bir nebze tenin, kokunun, Güneş'in, Ay'ın, bir Tren Garından yapılan seyahatlerin, sıcak yeni fırından çıkmış ekmeğin değerini bilmiyor. Bazıları ayrılmayı, bazıları terk etmeyi, bazıları severken seviyormuş gibi yapmayı ve yine bazıları sadece sevişmeyi ama bağlanmamayı o kadar çok seviyor ki...Güzelim, okuyanım. O kadar güzel bir gökyüzü var ki. Onun güzelliğini seni üzmeye çalışanların kara bulutuyla kaplamak anlamsız. Göç et sana yararsız sevgisiz yüreklerden. Seni seven yürekte kalmaya Onun olmaya git. Ben Ona geldim. Onun yüreğine serdim yüreğimi. Onun ayaklarının altına değil. Ama hep acaba yine mi yanlış yaptım? diyorum. Ben senden belki de daha çok korkuyorum. Ama bu sabah eşyalarımı birileri benden izinsiz yerlerini değiştirmiş. İzinsiz alıyorlar herşeyi. Bana sordunuz mu benimle sevişirken ben ne isterim?...Ben pozisyonlardan çok sevilmek derdindeyim. Ben terk edilmekten çok bırakılmamak derdindeyim. Bu Tufan alıp götürürken beni, ben, beni kollarımdan saçlarımdan yakalayıp , bana sım sıkı sarılan, benim yüreğime Aşık bir adamın derdindeyim. O nun derdindeyim. O nerde? Bilmiyorum....Ama birgün gelirse O hoş gelicek ve sefa getiricek:)))))))

No comments:

Post a Comment