Sunday, March 1, 2009

HAMAM DA KADINLAR NASIL BAYILIR? yazan: Françeska ( Francesca N O'Keefe)
Hmm heyecanlandınız değil mi? Şimdi erkek okurlarım Hamam sefamın pardon hamam da nasıl bayıldımın hikayesini dikkatle okurlar. Size başımdan geçen üç ilginç şeyi anlatacağım.
1- Alişya ve Pepito. Alişya kaniş bir köpekti ve terier cinsi Pepito ya deliler aşıktı. Ben küçükken Pepito ya kadınlar hamam da nasıl bayılır derlerdi Pepito yere atar kendini, yayılırdı sırt üstü. Alişya'ya karşı büyük Aşklarına en büyük engel sahipleriydi. Çünki sahipleri izin vermedi birleşmelerine. Cinsleri bozulmasın diye. Yani Aşklarının meyvasını göremeden gittiler bu dünya dan.
2- Hamama gittim sabah erkenden Beşiktaşta. Bana tam on senedir masaj ve kese yapan bir kadın vardır. Neyse yine içeri girdim Tarihi Hamama yorgunluk atmak amacıyla. Zavallı kadıncağız kalp kirizi geçirmiş kalbine chip takmışlar. Yorgun vucudunu zor taşıyor. Bu sefer ben ona yat aşağı sana masaj yapıcağım dedim. Yatırdım kadını hamam taşının üzerine. Başladım masaja. Senelerin haritasını gördüm üzüldüm. İşte ekmek parasını kazanmanın kendine yetebilmenin bedeli bu. Gözlerim den yaşlar süzüldü. Günde 8 saat ne zor iştir bu buharda.
3- Ekmek fırının karşısında sıcak ekmekleri kokladım buram buram. Tam karşıda mavi cennet Pando' nun bal kaymak yerini buldum. 2 yumurta tavada bal kaymak ve çayı mideme indirdim. Duvarlarına baktım. 1895'den beri açık bir yer. Sonra Pando'nun yüzüne baktım. Ekmek parası kazanmanın peşinde koşmanın ama çalmadan ama kırmadan ama işini iyi yaparak dürüst yaparak bu dünyada ki karşılığı bu kadar güzel bir yüze sahip olmaktır dedim içimden.
Beni birgün ''O'' bulursa, bulmuşsa ben O'na derim ki; Kanişle Terier karişsın, biz karışalım. Biz hamama mutlaka gidelim. Bir sabah Pando'nun yerinde Bulgar kaymağını yiyelim. ''O'' Elimi bırakmasın yeter.....Yeter ki O bana karar versin.. Aklı ben de kalsın!

1 comment:

  1. Her bayram sabahı köşedeki çiçekçiden, babam anneme çiçek alırken, abim fırında ekmek kuyruğuna girer.. Ve ben yine içeriyi dolduran kalabalıkla birlikte, biraz bekledikten sonra bu tarihi kahvaltıcıdan taze kaymağı alır, ortada buluşuruz..
    Şimdi bu her bayram sabahı trafiğimi gözümün önüne getirince ne kadar da mutlu oldum..

    ReplyDelete