Wednesday, January 13, 2010

BEN OLMAK ÇOK ZOR BİR İŞ, BENİMLE OLMAK DAHA ZOR Yazan Francesca N O'Keefe


Ben olmak çok zor. Ama benimle olmak herşeyden çok zor. Hayallerim büyük. Amerikayla karşılaştırısak ben ufak bir dünyadan geliyorum. Hayallerime ulaşmam hep zor olduğu söylendi bana. Bana söylenen ninni buydu. Boyundan büyük hayaller kurma. Sana pamuk prenses oyununda cadı rolünü verdilerse teşekkür et en azından 7 cücelerden biri yapmadılar seni. Pamuk prenses esmer olmalı diye kafalara kazınan bir imaj olduğu kesin. Ama Pamuk prenses kızıl olsaydı belkide uzun süre Pamuk prenses hikayesinden kimse soğumazdı. Neyse kızıllar ya cadı ya da kurtlara yem oluyorlar ama dünyanın en eski masal filmi Judy Garland ın saçları kızıl oynadığı Wizard of Oz suz da olmazdı. Şimdi daha iyi anlıyorum. Kafam dağıldı. Saçmaladım galiba...Hahaha okey...Devam edeyim. Ben olmak ve benim gibi olmak en kötüsü benimle olmak çok zor. Bir haber geldi bana. Hep Büyük T derdi hayatımız 2 günde değişebilir diye. Wallah değişti. Ben bile şoke oldum. Bazen çok büyük hayaller kuruyorum olmuyor. Sonra aniden hayallerim gerçekleşiyor ben oha oluyorum. Hemde tam zamanın da oluyor. Mesela ne zaman....Bana herkesin yüksekten atma küçük hayaller kur dediği zamanlarda oluyor. Üzgünüm millet ben büyük hayaller kurmaya devam ediyorum. Küçük hayal kırıklıklarıyla bu dünyadan gideceğime büyük hayal kurmak daha mantıklı. Herneyse ben aslında Büyük T ile ufak bir cafe kuracaktım. Bebek yapıcaktım. Önce tüplerde sorun çıktı. Hayda ameliyat oldum. Tüpler gitti. Cafe hayaline Babam alıştırmıştı zaten bir iş yap sanatı bırak falan. Evde otur. Tipik Türk kadını gibi. Bende kaderime evet dedim. Upps bir mektup 2 günde bir haber geldi. Beni Amerikadan çağırmışlar. Cafe planı, bebek planı hepsi out. www.expedia.com dan bilet 1 günde baktım. Bilet bakarken hava durumuna mutlaka bakın. Uçak en az 2 en çok 3 stopla Los Angeles'a gelir. Genelde Frankfurtta durur ama hava ordada kötüydü bende Romayı seçtim. Mesela ben Chicago da havanın kötü olduğunu gördüm onun yerine New York u seçtim.Hava kötüyse uçak iptal olur ya da çok tubulans olur. 1 günde bavulumu topladım pat uçağa atladım pat burdayım. Üzgünüm millet büyük hayaller beni çağırıyor. Evet sonunda bastırılamayan birşeyler var. Kaderim beni burada birşeyler için çağırdı. Ben olmak zor benimle olmak daha zor. Ama Büyük T bunu ilk günden bilen ve anlayan tek adam. Seni seviyorum Büyük T...Güneş çıkıyor seni düşünüyorum kahvemi içiyorum seni düşünüyorum. Akşam oluyor seni düşünüyorum. Benimle olmak zor ama sen zor işlerin adamısın....;))))))

1 comment: