Monday, January 11, 2010

YAZILAR BLOGDA:))))) YAZAN FRANCESCA NİNA O'KEEFE


O kadar herşey hakkında yazınca bir an geliyor Ayşe Arman çekmek geliyor okurlara.Onun gibi afra tafralı yazmak lazım. Siz kimsiniz? Neden bana yazıyorsunuz? Üf sıkıldım. Hava çok sıcak. Soyunucam. Üf sıkıldım kapanıcam Türbanlıları araştırıyorum.Dur röpörtaj yapıcak adam kalmadı Hıncalı arayım yok başka yazarları arayım. Falan fistan. Üff sıkıldım haha ben Dubai de yaşıyorum. Siz Türkiyede sürünün gibi havalarda var tabii. Ama ben Dubaii ye gittim iğrenç bir yer orası bence. Havaalanında erkekler ayakkabılarını çıkartıp yere uzanıyor. Heryer de humus ve ayak kokusu var. Türkiye Dubaiye 1 milyon çeker. Lüks evlerde küçük beyinlerle yaşayan insanlar yanlarına filipinli ve hindistanlı hizmetçileri alan tipler var. Kadınların bir masada konuştuğu tek bir şey var yastıklarını yiyen tahta kuruları. Sabahtan akşama kadar birbirlerine hep temizlikçilerinden şikayet ediyorlar o kadar. Dubaii zaten ülke olarak iflas etti. Paraları bitti. Neden orda sanat yok haha...Ben Dubaili tanınmış bir kadın yazara rastlamadım.Ups pardon Ayşe Arman var artık:))))
Her neyse artık blogda yazıcağım. Bu da benim afram tafram olsun. Soyunmuyorum, kapanmıyorum. Birşeyler hakkında yazmak için onların hayatlarını yaşamama gerek yok. Aşk hakkında yazmak için aşık mı olmam gerekiyor hayır. Aşık olduğum tek bir adam var zaten Büyük T. Onunla çok uzaklara taşınmak istiyorum. Hahaha hayır Dubaii ye değil tabii. Los Angles olabilir. Size yarın 2 gün içersinde nasıl seyahet edip bir sabah kendimi nasıl dünyanın bir ucunda bulduğumu anlatacağım. Unutmayın siz plan yaparsınız Tanrı planlarınıza hep güler.
Sevgiyle kalın.

No comments:

Post a Comment