Thursday, January 7, 2010

KAOS yazan Francesca N O'Keefe 17 Ağustost 2009 da yazılmış yazımdır.


Kaostayım. Şikeli bir dünya da yaşıyorum. Maçlarda da şike varmış.İspatlandı hahaha;))) Ben size 17 Ağustos 2009 da demiştim . Doğru olmaya, doğru yaşamaya çalışıyorum. Ama kanunları herkes yoka sayabiliyor. Ben yok saysam, mesale elektirik faturamı 1 ay geciktirsem, elektiriğimi 3 gün de kesiyorlar. Ama bu ülke de elektirik faturasını 10 sene ödemeyen evler , fabrikalar var. Mümessilik almaya kalksam, ölçüyorlar her 250 m, her 500m diye bana, ama başkalarına 50 m arada veriyorlar. Benim kisi 199.9.9.9. olsa olmuyor. Tamam ben dürüst yaşayım bırak elalem, hırsızlık, yalancılık, üç kağıtçılık, yapsın uzun metraj da ben bu filmden şampiyon olarak çıkarım biliyorum. Ama hep, bir yerde engel var. Önce ismin, sonra işin, sonra cinsiyetin, sonra politik görüşün, hatta oda olmadı dinin bile engel olabiliyor. Dünya da herkes, herkesin önünü kesmeye bayılıyor. Bir veriliyor, senden 10 alınıyor. Zayıf oluyorsun. Hadi çık üsütüme tepin diyorsun. Çıkıyorlar, tepiniyorlar deli gibi. Rahatladın mı? diyorsun. Hayır diyorlar. Güçlü oluyorsun. Sen tepiniyorsun milletin üstünde. Soruyorsun alttakine rahatladın mı? Yine sana hayır diyor. Sistem, düzen, hukuk, adalet yıllık tatile çıkmış. Ben ölü ozanlar derneğinin başındayım. Başka Ozanları içeri atıyorlar. Sonra kahraman ilan ediyor halk. Ne bileyim bu sabah okula gidemeyen kızları okula yollamaya çalışan kendini televizyonlarda paralayan kanser hastası Türkan abla için mi üzülsem? Yoksa hakkım olanı almakta haksızlık yaşadığım makamlara mı üzülsem? Yoksa benim bir aşkta ve sulhta ve cihanda egemenliğin kayıtsız sartsız milletimin olan adaletini görüceğime inanarak yaşama derdinde olan kalbime mi üzülsem? Ya da Bay X in beni hiç sevememiş olmasını dün fark etmeme üzülsem bilmiyorum. Ama inanıyorum. Beni ayakta tutan bu inanç diyor ki; Herşey iyiye doğru gidecek. Bir gün herşey değişicek. İşte beni ayakta tutan bu inanç gücü. Sizi de ayak ta tutan da bu olsun. Son ben Bayan Tavsiye olarak Türk kadınlarına bir tavsiyem var. Kadınsanız sizi başkalarının sevmesini ya da erkeklerin size hak tanımasını beklemeyin ya da haklarınızdan vazgeçmeyi aklınızdan bile geçirmeyin. İnsanlığınızı kayberdersiniz.

No comments:

Post a Comment