Saturday, January 2, 2010

YAHŞİ BATI



Her sabah kalkıp ben neden bir gazete köşesinde yazmıyorum diye kendi kendime soruyorum. Bence ben bunu kendime değil başkalarına sormam lazım. Hayat bir iğne deliği gibidir. Hayatta ki fırsatları yakalamak için oradan geçebilicek kadar kadar ince olmak lazım. Fırsat yakalamanın sırrıda bu. Büyük T gibi bir adamın dünyaya daha gelmediğini bir erkeğin bir kadını bukadar sevebileceğini tahmin etmediğimi söylemek istiyorum. Dün rodos rüzgarlar bizi önce Cem Yılmazın fimi Yahşi Batıya götürdü. Ben Cemi sahneye ilk çıktığı gün izleme fırsatını Leman da yakalamıştım. Esprilerini beğenmeyen kız arkadaşıma bir gün bu adam star olucak dedim ve oldu. Cem o zamanlar şakalarının hiçbirini aklında tutamaz elindeki kartlardan okurdu. En büyük dalga geçtiği şey Star Wars filmiydi. Ardından yanında ki Asistan menejer o zamanlar çok dikkatsiz ve sakardı o da traşı Cemin kafasında öğrendi. Onun şaka kartlarını hep biribirine karıştırırdı. O çok akıllı zeki espri yapan bir komedyendir. O zamanlar Radyocu Romina bizi tanıştırmıştı. Alçak gönüllü bir adamdı. Herneyse; bu kelimeyide çok kullanırım ya. Ardından sahile indik. Büyük T Kuzen Z. ve ben başladık Rakı içmeye. Türk petrolü rakıdır bence:)))) 1,5 şise sonra ben eve dönmeden önce Büyük T ile kavga ettim. Kuzen Z ile yalnız üzgün sahile gittik. Meditasyonla denizde dalga yapıcağımı söyledim kuzene. Durum vahim. Ve dediğimi yaptım koskoca bir dalga şlop diye bizi ıslatmazmı. Eve döndüğümüzde kızgın azgın boğa Büyük T bağırdı. Ayrılmaya karar verdik. Sabah 4 de ondan iki sıgara istedim. Ben sigara içmem. O iki sigarayla Nişantaşı Topağacından yokuş aşağı bağırarak ağlayak indim aşağı. Hayallerimin yıkıldığı tepeden İstanbula şöyle bir baktım. İstanbulun beni ezip yok etmeye çalıştığını anladım. İkinci sigardan sonra pes etmemeye ve İstanbulun tepesine çıkmaya karar verdim. Sonra Büyük T siz bir hayatın ne kadar boş olucağını bencillik ettiğimi anladım. Onu onun beni sevdiği kadar sevmediğimi anladım. Yaşadıklarım hiç kolay değildi. Bay Xler Bay Y ler dengesiz bir baba bende erkeklere güvensizlik yaptı. Hep inanıp aldanmalar. Eve geri döndüm ona sordum. Ben dün akşam ne yaptım? Benden nefret ediyormusun? Ben senin gitmeni istemiyorum. Gitme kal dedim. Ona sarılmamla aynı anda şimşek çaktı ardından yağmur yağdı. Ben şimşek çakmasından çok korkarım. Çocukluğumdan beri bu böyle. Çocukken bana dünyanın sonun geldiği günün şimşek çakmasıyla başlıyacağını söylemişlerdi. Oysa dünya şimşek çakmasıyla başladı.. Sonuç Yahşi Batı emek verilmiş iyi bir film. Gidilmesi görülmesi gereken bir film. Cem Yılmazın geçirdiği devrim ve yaptıklarıyla onu tanımadan ben gurur duyuyorum. Bu günlere çalışarak geldi. Onun bunun sevgilisi olarak değil. Umarım bende birgün onunla çalışma fırsatını bulurum. Sevdiklerinizi kırmayın üzmeyin. Bencillik yapmayın. Son olarak asla şimşekten korkmayın.

No comments:

Post a Comment