Friday, March 13, 2009

AŞKI ONDA BULDUĞUMU SANMIŞIM Yazan (Françeska) Francesca N O'Keefe
Gönlümün sultanı canım. Ben!.. Aşkı onda bulduğunu sanmışsın sen. Aşk ucuz romanların samandan yapılmış yaprakları değil. Bu arayışın bu özlemin bu bakışın anlamı şu. X den Zye giderken. Ayakkabı gibi birilerini bu kalbe uydurmaya çalıştık. Yorulduk. Konuşmadık. Anlatmadık derdimizi, kapandık içimize. Aldatıldık, aldandık. Dostlar sağolsun!.Canım Ş...M geldi. Simit getirdi çayımızı içtik. Kızdık darıldık birbirimize. Ama sarıldık ayrılırken. Gönlünün kepenklerini yanlış insanlara kapat artık dedi. Haklıydı kız. Ben yoruldum dedi insanları değiştirmeye çalışmaktan. Senin melek kanatlarının tozları eksilicek uçamıyacaksın. Ama biz yalnız kalmadık. Yürüdük..
Yakında gidiceğiz başka ülkere. Dinlerin buluştuğu yere.... Biri yakalıyacak eteklerimizden. O biri doğru olucak bırakmıyacak mutluluk yakamızı. Ben yollardayım. Yollar beni çağırıyor. Gitme vakti geldi. Bu çay demlendi.. Bu kitabın zor ve güzel bir sonu var. Gözümün nuru, Ben. Sakın üzülme. Sen bale yapmasını bilmessin ama gerektiğinde dimdik bir balerin gibi bu dünyayla dans etmesini bilirsin. Z ye az kalmış gibime geliyor. Ama daha Y deyiz. Sabretmek lazım....Baharın ilk ağaçlarda açan çiçeklerini gördüm...Az kaldı mutluluğa 5 dakika var....Sabret...Bu kışın baharı içini ısıtıcak. Mutluluk dediğin şey o kadar kolay ki. Paylaşınca anlayacaksın!

No comments:

Post a Comment