Thursday, March 12, 2009

X DEN SONRA, Z DEN ÖNCE yazan (Françeska) Francesca N O'Keefe
Bu bir kitap olsun. Sanırım malesef son bölümleri bu kitabın. Çünki son bölümleri bence kitap tan okumanız beni daha mutlu edicek.
X den sonra Z den önce, Bay Y var. Hani derler ya prensle tanışmak için çok kurbağ öpmek lazım diye. İtiraf ediyorum. Evet ben çok kurbağ öptüm . Puahhhhh:))) Ama hiçbiri prense dönmedi. Asıl mesele zaten bir kurbağ yı prense döndürmek değil. Bu işin püf noktası bir prensi öpmek te. Yoksa kurbağları öper öper durursunuz. Kurbağ öptüğünüzle kalırsınız. Sizde kurbağlaşabilirsiniz. Bay Y diyor ki; Mutlu olmak için mutsuz olduğunuz şeylere hep dışardan bir pencereden bakın. Bay Y, neden bir sevgilisi olmadığını bana şöyle anlattı. Tırnak için de şöyle deyip beni başından atmadı. '' Ben bir tek birine bağlanmak istemiyorum gencim kafama göre takılmak istiyorum'' demedi. Bay Y dedi ki; Benim tam istediğim gibi biri yok! Hep birşeyler eksik oluyor. İnsanları istediğim biri gibi yapmak için uğraşmak bence boşa vakit harcamak. Strese giriyorum öyle olunca...O yüzden Ben de herkezle birşey paylaşıyorum. Herkez den birşey öğreniyorum. Böyle mutluyum. Başkalarına pozitiflik veriyorum. Mesela Bay Y nin hiç stresi yokmuş. O stres olmuyormuş. Çünki o hayatı mutlu olmak, mutlu etmek yaşıyormuş. Onu bunu bilmem de. Şu mantar soslu tavuğu çok merak ediyorum.

No comments:

Post a Comment