Tuesday, March 3, 2009

ERKEKLER AŞKTA NE YAPAR? TİYO;)) Yazan Françeska (Francesca N O'Keefe)
Erkek düşmanı değilim. Bu yazımı tamamıyla kadın okurlarımın gözlerini açmak için yazıyorum....Ben de olayın bu kısmını yeni çaktım..Erkekler kadınların ruhunu bir fermuar gibi açmak için her türlü katekule oyun u oynar. Oyunculukları inanılmazdır. Bir erkek 3 yöntemle kadını yatağa atar 1- Acındırmak; Ailevi problemlerini anlatır. Size kendi Ailevi problemlerinizi bile unutturur. 2- Sizi sanki çok umrundaymış gibi sizi dinler. Wow!!!! Yani siz bu adam beni dinliyor zannedersiniz. Ama o kafasında sizi bir muz gibi soymuş ve daha birşey olmadan pozisyonlara sokmuştur. 3- Baktı ki bunların 2 si işe yaramaz size vaatler verir yanii boş sözler. Gururunuzu okşar. Ağlar. Timsah gözyaşalrını saatlerce döker. .Sen şöyle güzelsin böyle iyisin. Falan. Ama sonun da size şunu söyleyim bilsin ki size ulaştı. Bu sefer sizi beğenmez. Siz bu sizin için ağlayan, sizi saatlerce dinleyen, kendini acındıran adamın nasıl bir anda sizinle beraber olmak istemeyen bir tip haline geldiğini çözemessiniz ve bu kadında komplex bile yaratmaya başlar. Mesala sudan çıkmış balık gibi hep şu soru gelir aklınıza. Ben ne yapmıştım ya? Siz bahane ararken karşınızda ki Erkek size bahane yi çabuk bulur. Çünki Erkeklerin yüz de 75'i gönül orospusudur.Kendilerine güvenleri yoktur. Onlar hep beğenilmek egosuyla kadınları kendilerine Aşık ederler. Kadınların uzaktan yıkılan dünyasını seyretmek onlara sexuel boyutlarda bir haz verir. Bir de size kendisini unutturmamak için belirli zaman aralıklarında ortaya çıkıp. Aslında ben hep seni sevmiştim, senden sonra hiçkimseyle senle yaşadıklarımı yaşamadım diye sizi kandırmaya çalışır. Çünki %100 bütün erkekler, küçük erkektir. Bunun altında Anne güveni yatar. Babaları annelerini aşağlar aldatır zavallı kadın evde yemek yapar bekler ya Seda sayanın programını izleyerek. O sizden onu bekler. Ve tahammül gücünüzü hep test eder. Taki vatandaş yaşlanıp kuşu kalkmayıp iktidarsız olana kadar. İşte Erkek ömrünün sonbaharında Aşk yaşar. Anrtopoza yakın. 40 lı yaşlarında. Bizim gibi olurlar.
önemli olan bir kadın olarak bu oyunu bilip onlarla olan kısıtlı vaktinizin köküne kadar zevkini çıkartıp ilk kıça tekmeyi sizin atmanızdır. Bakın Aşk burda başlar. Kıça tekmeyi ilk kim yerse o Aşık olur....Neyse ben bunları söylemedim. Siz duymadınız!...;))) Ben onları çocuk görüyorum onların bizim sevgimize ihtiyaçları var. Erkekleri ben seviyorum. Çünki çocukları severim....Puaaaaaahhhhh;))))

No comments:

Post a Comment