Friday, March 20, 2009

BAY Z yi Beklerken ! Yazan Francesca Nina O'Keefe (kısaca Françeska)
Umudumu kaybetmedim. Bay X ve Bay Y yi size uzun uzun kitapta kim olduklarını nasıl tanıştığımı anlatıcağım. Ama ben son yazdığım da ki gibi Bay Z nin peşindeyim. Belki o da beni arıyordur. Tel Aviv'e yalnız geldim. Burası işte biraz kızıl, biraz mavi bir yer. Burası benim gibi bir yer. Burayı sevdim. Ben ev diyebileceğim kafamı dinliyeceğim bir yer arıyorum. Bir ülke arıyorum. Beni yadırgamayan. Beni kim olduğum için seven, olduğum gibi kabullenen. Bir adam arıyorum kalbi bir ülke kadar büyük. Beni, kadınını, vatanını sevdiği gibi seven bir adam...Bay X Israel liydi. O derdi. Israel çok güzel ve rahat bir yer diye. Derdeki birgün eve dönsem. Özgürlüğüme. Aylık maaşım olsa. Çalışsam akşam eve gelsem. Bir parkta şortumla otursam. Aniden sen gelsen parka. Başka ne isterim ki ben...İnanmazdım. Herkez gibi burayı bende dışardan at gözlükleriyle değerlendirmiştim. Oysa burası güzel ve rahat ülke. Savaş sokaklarda yok. Sınırlarda var. Neyse Ben Bay X in ülkesindeyim. Bay X şu an yanımda olmak için can atardı. Havalanına gelince ona ilk neden Aşık olduğumu anladım. İlginç gelmişti bana. Onun ülkesi de beni sevdi. Ama hayatımda Bay X yok artık... Yarın ola hayrola...Hikayelere devam..Ondan ayrılmak ne kadar zormuş maresem...O benim ruh ikizimmiş. O bana dayanan tek adamdı. Ben huysuzum dur da biraz. Ben hep şikayet ederim. Aşk ta güvenmem adama kolay. Malümünüz çok kırıldım. Bay X birgün buraya dönüceğini söylerdi. Ben de hıhı derdim. Ama cesaretim yoktu onun için buraya gelmeye. Bay X burada değil. Ben yalnızım. Ondan ayrılmamız en doğrusuydu. Beni duyuyorsa ona şunu belirtmek isterim. Hayatıma girdiği ve bana yeni bir dünya tanımak ,onun doğduğu yeri tanımayı aklıma koyduğu için teşekkür ederim....Umarım Bay X Aşkı bulur. Umarım çok mutlu bir adam olur. Onun için kudüste dua edicem.Bay X Shabat Shalom ...Auvi...! את אהבת עולם שלי Ben O Parkta bekliyorum ama sen yoksun!

No comments:

Post a Comment