Sunday, March 1, 2009

AYRILIK MEYVASI yazan: Françeska (Francesca N O'Keefe)
Bir çimento karıştıramayan, bir binanın temelini atamayan, bir kiremit nasıl dizilir bilmeyen, kişi nasıl Aşık olur ya? Ya da sevebilirmi ki dünyayı? Hiç yoksa bir çiçek dikmeyi öğrensinler! Sizi üzen samimi olmayan hayatınıza sizden faydalanmak için giren kişi bir çiçek dikmeyi bilirmiydi?.....Karanlıkta ufak bir ışığa doğru tünele girmişim gidiyorum. Bu tunelin sonunu ne zaman görüceğiz? Zamanı pazarlıyorum ruhumu satmayayım diye. Ortalık Kadın-Erkek, Gönül orospularıyla dolu. Pantolanlar çıkarılır, Ayakkabılar fırlatılır, çoraplar kaçar. Atılır çöpe L. barda Bebekte. Bu barda bir çift ayakkabı bile yok. Ne iştir bu ya?...
Ben yanlış yaptım galiba tamam 'O'nu da terk edelim! Benimle olmak için bana Çin settini sunsa da arkamı dönmeleyim samimi olmayan Aşıklara. Yazmaktan caymak, yaşamaktan caymak olmaz. Gündüzleri yok sayıp geceye evet demek lazım...Bu Aşkın rengini sığdırdığım kırmızı şarap kadehleri, bardakta durduğu gibi durmuyor ki. Bu Aşk zaten 90 dakikaya sığmazdı! Bunu ben de, ''O'' da biliyordu!:))

No comments:

Post a Comment