Tuesday, March 3, 2009

YAVRUCUM POLİTİKA SANA GÖRE MESLEK DEĞİL! Yazan Françeska (Francesca N O'Keefe)
Aşk acaba bana göre meslek değil mi? Politakaya mı atılmalıyım? Savaşmadan sevişicek adam bulmak, zeki kadınsan zor. Erkekler konuşan kadını sevmez. Düşünen kadınıysa hiç. Çünki düşünen kadın onlara salakça konuşuyor gibi gelir. Hadi, hodri meydan miting meydanlarını futbol arenalarının ne kadar salakça muhabetlere tanık olduğumuzun hepimiz farkındayızdır. Erkekler küfür etmeden tezahürat ve politika yapamaz. Zaten Politika da bir çeşit tezahürat değil mi? Miting meydanları dosya ve don meselesiyle dolu. Ancak hala ekonmik krize çözüm yok. Belki buna çözüm her erkek 3 kadınla evlense çözülür. Evleri erkekler birleştirir masraf olmaz. Ne bileyim hep ben Türk milletinin gençliğinden, erkeğinden, kadınından umutluyum da. Bu gidişle biz Recep İvedik i bile Başbakan seçen bir millet olabiliriz ya bu korkutucu. Demokrasiye tamam da. Biz nasıl Demokrasileşme iddasıyla şeriatleşen ve terse hareket eden bir millet olduk? Onu çözemedim. Her neyse ben Aşk yapayım. Politika yapmayayım. Benim mesleğim Aşk. Ben bir sevgili arıyorum. Aklınız da olsun.... Kafamda resmini şöyle çizmiştim. Mavi Gözlü, benden uzun boylu en az iki lisan bilen kültürlü kadınlara saygısı olan, karizmatik. Sonra fark ettim Ben Atatürk gibi bir adam arıyorum. Adam gibi adam. Karşıma Atatürk gibi bir adam varsa çıksın. Evleniceğim onunla:))))))

No comments:

Post a Comment