Saturday, March 28, 2009

HOŞ GÖRÜ LAZIM, ACI SEÇİM GÜNÜN DE . Yazan Francesca N O'Keefe

Öncelikle ben Aşk hakkın da yazan kadın olarak bu acı seçim günün de hoş görürünüze sığınırak elimde olmayarak , ya da aynı inanç veya aynı idealler de koşmadığım halde, sayın Mühsin Yazıcıoğluna ve onun ailesine en içten baş sağlığı dileklerimi sunarım. Aynı inançlar veya politik düşünce de olmasak ta birbirimize verdiğimiz insani değer ailevi değerin dünyanın her yerin de bir taş parçası bile olsa değerli olacağı kanısındayım. Önce Tanrıdan kendisine rahmet sonra ailesine ve Türkiyede yaşıyan duyarlı insanlara bu acıyla baş etmek için sabır dilerim. Ama hepimiz gidenlerimizi doğru ve dürüst yaptıklarıyla hatırlamalıyız. Bu kıran kırana hayatta ve Aşk ta, yine kıran kırana bizim savaşımızdır. Acıyla tarif ediyorum ki bazılarımız bu savaşları malesef bu kutupta acımasız bir buz rüzgarında can verdi. Ama biz unutmamalıyız ki ve yine görmemezlikten gelmemeliyiz ki; biz bu buz adada mum gibi içine içine yavaş erimesini bilen millet de olsakta. Gözümüzün nuru değerlerimiz ve biz güçlü bir Türk millet olarak i, ya da Türkiyeyi seven milletiz.
Benim Aşk için yapaliceğim tek şey aşık olsam bütün organlarımı bağışlamaktır. Ya Bay Y acıdan başka ne bağışlıyabilir ki bu dünyaya merak ediyorum? Ruhlar, konsolos denilen kafalar var bu şehirde. Benim gözüm nuru bir tanem, Mahkemelerimizi kargalar bastı. Ülkem ,canım kötüye gidiyor. Annem ,anneannem ,Atam. Gitmem lazım ama takatim yok anam kusuruma bakma. Oy vermemiz lazımmış bu sabah! Muhtar da ismimizi önce kadınız sonra azınlığız diye asmayı ve yazmayı unutmuşlar. Güneş yerine florosan lambalar yaksa da, ben seni sevdiğim kadar, Sen beni, Senin beni sevdiğin kadar ben Vatanımı severim! Bilirsin gözümün nuru, yakında hem bebeği, hem bebek yapanları yasaklıyacaklar bu vatanda ona göre oyunu at.!

No comments:

Post a Comment