Wednesday, March 25, 2009

ELMAMI ISIRMA! Yazan Francesca Nina O'Keefe


ÖNSÖZÜM
33 yaşında hayatımda Aşk için birşeyler yapmayı ertelemiş. 21 yaşından beri annemin tavsiyesiyle Aşk’a kapımı kapatmıştım. Hayalim aslında Hollywood da bir star olmaktı. Evime vatanıma geri döndüm. Birden anladım ki evler, vatanlar , sevgililer birbirine karışmış. Ben hük diye bir yazar olmuştum. Ben edebi bir dilde yazmıyorum. Amacım bir edebiyat eseri, mucize bir kitap yazmak değil. Amacım basit cümlelerim ve karışık hayat hikayelerimle sizleri bazen felsefik bazen kolay maceralarıma konuk etmek. 33 yaşımda tek hayalim başarılı bir iş kadını olmaktı. Birgün İnternette yolum Aşk üzerine muhteşem bir kitap yazan bir arkadaşımla kesişti. O Aşktan ve beklentisiz bahsederken, ben bırak bunları diyordum. O an anladım ki. Tam bir sene hamburger yememiştim. Tatlı da yememmiştim. Sonsuz dietlerdeydim. Bir an da bu dietim sonsuz bir yaşam diyeti olduğuna karar verdim. Ve ben yaşam diyetimi önce Bay X için bozdum…. Sonra kalbim kırıldı bu sefer Bay Y için bozdum. Secret denilen bu felfesefeyi pratik ederken şunu anladım. Her başarıyı hayal ettiğim de o büyük evin havuzunda denize karşı havuza çıplak girdiğimde, hep kendimi yalnız hayal etmiştim. Ben bir ömürü yalnız hayal etmiştim. Restorantta oturuken Yanım da ki koltuk hep boş olmuştu, yatağımda dört değil iki yastık vardı….Yatakta hep ben yanımda yer ayırmamış ve sofraya Bay Z için bir tabak bile koymamışım. Dünyayı görmüşüm. Dünya kadar yer görmüşüm ama bir yolculuğu paylaşamamıştım. Bazen Aşk ta kadere inanmalısınız. Kader dediğimiz şey aslında tamamıyla zamanlama. Anladım ki hayatıma giren erkekler, benim bir ateş böceği gibi çırptığım kanatlarımın ardından gelmişler di ve ışığımı çalıp gittiler. Umutsuz bir aşık değilim. Aşk ta umut var. Ama ben zor beğenirim. Seçiciyim…
Şimdi size bu kitaptaki Aşk şifresini anlatayım. Her yeni gün bir tecrübe. Kısa derin notlarla Aşkın hatıra defteri var arka sayfalar da…. Umarım Bay X’i Bay Y’ yi ve Bay Z’ nin kim olduğunu benim yerime siz çözersiniz….En güzel Aşkların ve zamanlamaların sizinle olması dileğiyle…

No comments:

Post a Comment