Thursday, March 5, 2009

BİRŞEYLER EKSİK BU SABAH Yazan (Françeska) Francesca N O'Keefe
Birşeyler eksik bu sabah. Çamaşırlarını asan kadınlar balkonlarda yok. Bu günlerde herşeye gülüyorum. Korku benim en iyi arkadaşım değil. Gülüyorum işte, yalanlara, açlığa, sefilliğie, yalnızlığa, çözümler bulmaya, sadece gülüyorum. Kendime de gülüyorum. Şu kısa hayatım da ben hep bir erkeğe sadık kalmışım. Aşk hakkında, gitmeler gelmeler hakkında, hep yazmışım iki dilde. Beni anlayasın diye. Yok ya bu havalar bir garip. Hep gri. Aşkım eğer dersen Barış, seni öldürüler bu dünya da. Birçok peygamber, Aşık, düşünür öldürülüyor. İnsanlar öldürmese alkol ya da uyuşturucu öldürüyor bu insanları. Ben sigara bile içmem. Boş ver pasif içiciyiz hepimiz zaten. İşte bizim Aşkımız da böyleydi. Sanırım senin burnun benim burnuma dokunup, seni içime çektim. Dudakların, dudaklarıma dokunmdan önceydi. Kalbim kan pompalıyordu ve kızıl saçımın altındaki şah damarım seni seviyorum diye atıyordu. Ben seni son sigara gibi içime çekmişim. İçimdesin yani. Artık bahane yok. Beni sürgüne yollamalrına hiç izin vermedim. Ben dışarda da içeride de hapishaneler bilirim Sana ne yazılmışsa anlamsız geliyor biliyorum. Ben bu kısa hayatı sana seni seviyorum demek için yaşadım. Bir gün Tanrının söz verdiği cenneti görsem de sen benim son sigaram olursun. Yine de bu şapkanın altında kulağımın arkasında şah damarım seni seviyorum diye atar!

No comments:

Post a Comment