Friday, March 13, 2009

BAZEN KALP GÖRSEDE GÖZLER İNKAR EDER yazan (Françeska) Francesca N O'Keefe
Bazen kalp görse de gözler inkar ediyor. Sevmek güzel ama sevilmek daha doğru önce. Seni sevemeyen, bu gökyüzünü , bu şehiri, bu ülkeyi sevemez..Bazen en büyük ihanetleri insanlar kendilerine yapar. Aşkı savunurum. Aşık olabileni savunurum. Kalbine kötü tohum eken, kötü tohum biçer. Onu savunamam. Doğruluktan yana olmak , doğru olmak demek değil. Ama iki yol da doğru yola çıkabilir. Geldiğimiz gibi gitmesini , bileceğiz şerefimizle. Bu önemli! onurlu bir hayat yaşamayı, onursuz nefes almaya tercih ederim. Sayın Bay Z Kalbim gördü senin yamuk bir adam olduğunu ama gözlerim inkar etti. Unutuldun sen. Sana en güzel cezam bu. Sana en büyük emanetim senin kendi pişmanlığın. Pişman olduğunu biliyorum. Ama istemiyorum. Bu ak yolda, kara kaplı adamlara yer yok... Ben Bay Y den vazgeçtim. Ben Bay Z yi unuttum. Ben bay X den kaçmayı bırakıyorum. Bu ya inceldiği yerden kopucak ya da gittiği yere kadar gider. Hayat bir seyahat değilmi? Bu seyehatte ayakta kalan son adam Bay X olucak. Belki Bay X size Aşkımızı anlatacak benden sonra. Ben Bay X gelicek biliyorum yorulmadan bekliyorum. Bu ruhun, bu bedenin, kızılllığın sebebi O'nun olmaya hazır bu dünyaya yeniden gelmiş olmam. Soluksuzluğum, savunduğumuz tek fikir Aşk olmalı. Ve birgün beraber yapıcağımız çocuk....

No comments:

Post a Comment