Saturday, March 7, 2009

O SANA BİRGÜN DÖNEBİLİR yazan (Françeska) Francesca N. O'Keefe
Bu kısım Bay x le ilgili.....Nereye gittiğimizi bileceğiz. x+y=z dir çünki...
O sana birgün dönecek ama sen onu çoktan unutmuş olucaksın....Bu dünya çok garip bir yer. Annemin karnından çıktığımdan beri ilk nefes alışlarımdan itibaren bu dünya çok garip bir yer geliyor bana. Bu Aşk yolculuğunu başlatan aslında başkasıydı. Ama o beni seçmedi. Bende arkamı dönmüş gitmiştim.
Yeni birinin yani bay Y nin hayatıma girmesine izin vermiştim. . Ama hep nedense eksik buldum birşeyleri. Tam birini 24 saat hayatımda istemedim belki de. Asıl bu olay şöyle başladı. Ben bu x vatandaşa Aşık olunca onun peşinden ta Amerika dan İstanbul'a gelmiştim. Maresem bu adamın kurulu düzeni varmış maresem bu adam beni kendi hayatımdan beni çıkartırken çok bencilmiş. Maresem biz ikili delilikmişiz. Şokta bir gece Anneme masaj yapıyordum. Elim kaydı şaka gibi duvara kafamı tosladım feci. Ölüyorum sanmıştım. Bir kan aktı anlatamam. Burnumun bu kadar kanadığını hiç hatırlamıyorum Anneme döndüm. Baktım kadın korktu. Ben kadın için korktum. Ona dönüp birdaha fırsatım olmaz diye Seni çok seviyorum ve O nu çok seviyorum Anne dedim. Sonra banyoya koştum. Soğuk suya tuttum kafamı 10 dk. Yaşadım birşey olmadı.. Ama o gece O sevdiğim adamın yanımda olmıyacak olması canımı çok acıttı. Ertesi günü yaşlı bir kadın Beşiktaş ta yere yığılmıştı. Yüzü kanıyordu. Kimse kollarından tutup kaldırmadı. Kadının koluna girdim. Aldım evine kadar götürdüm. Bana hep beni kızım bekliyor dedi. Bir gittim ki kızı ne oldu? Bizim hiç kimsemiz yok diye kapıda ağlamaya başladı. Kendimi gördüm biran. Bu adamla olmanın bedeli ağır dedim. Bedeli yalnızlık dedim. O na bunu gözlerimde yaşlarla bir gece araba da anlattım. Ona bu haksızlık dedim. Benim senden başka bu Aşktan başka hiçbirşeyim yok. Bizim inançlarımız, uymaz. Aile olamayız. Ben gidiyorum. Gözlerine baktım. Beni seviyormusun dedim. Beni sevdiğini bilsem seni bekliyeceğim. Hayır seni sevmiyorum dedi. Ben tekrar ettim beni seviyormusun diye iki kez daha. Üçüncü de kalbim bir çam gibi içimde parçalandı. Yoluma gittim. Şimdi ben onu tam unutmuşken o döndü. Beni seviyormuş. Hmm...Ne yapmalıyım? Bende ona gözlerinin içine bakıp üç kez Seni sevmiyorum mu demeliyim? Yoksa bu Tanrının adaleti olsa gerek... Ama dönmiyeceğim ona. Bu kalp camdan, kırıldı mı yapışmıyor öyle kolay!

No comments:

Post a Comment